Eftermiddagen har spenderats med lite grafisk jobb, var ett tag sedan jag använde InDesign, men så här blev resultatet. Vad tycker ni?
Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.